torsdag 22 september 2011

Använd inte extensions med tejp!

Om du funderar på att sätta i extensions i håret så rekommenderar jag INTE att använda hår som man "tejpar" på. Jag gjorde ju det inför bröllopet och det var smidigt och blev jätte fint. MEN nu 6 veckor senare när jag skulle ta bort det hos frisören så var det tortyr! Man skulle ta bort det med ett speciellt medel men det var jätte svårt och det gjorde så ont! Jag är fortfarande öm i hårbotten och och det är massor av klister kvar som inte går bort! Mitt riktiga hår blev slitet och fult så jag var tvungen att klippa bort rätt mycket :-(



Men en sak är säker, jag trivs mycket bättre med långt hår istället för kort så jag kanske sätter i extensions igen tills mitt riktiga hår har växt ut. Någon som har tips på vad jag ska prova för metod?

1 kommentar:

Unknown sa...

Men AJ!
Det var ju ingen hit direkt!
Ja tips har jag inte, men det lära ju finnas några ställen som gör sånt galant!

TaACK! för visningen!
Alla var supernöjda!
Så en uppföljning sen vill jag gärna ha!
Kramen