torsdag 7 september 2017

Vi kommer snabbt in i rutiner

Vardagen är här och sommaren är ett minne blott. Barnens aktiviteter har satt igång och det är full fart med både fotboll, sång och dans på kvällarna plus att barnen också har läxor som behöver göras och det är dags för föräldrarmöten och utvecklingssamtal. Jocke har haft en studioperiod ett tag så det har varit skönt att ha honom hemma på kvällarna men i helgen ska han iväg på spelningar igen. Ni kanske såg honom på Nyhetsmorgon förra helgen när han spelade med John Lundvik? En rätt bra låt tycker jag:
Själv så har jag varit på flera pressvisningar, jag har stylat två lägenheter och jag har även kört igång mina inredningskvällar med Zelected by Houze och allt är så himla kul! Hoppas på fler stylingjobb för det är allra roligast så tipsa gärna om ni vet någon som te.x. ska flytta och behöver en stylist.
Nu ska jag börja förbereda middagen till ikväll och jag har lovat att Max ska få baka när han kommer hem från skolan så jag måste gå förbi affären också och handla lite ingredienser. Muffins eller kladdkaka står tydligen på önskelistan och sen får jag inte glömma att ringa efter tandfen då han tappade ytterligare en tand i morse ;-)

Inga kommentarer: