onsdag 12 juli 2017

Nya och uppdaterande produkter från No7

Jag har tidigare skrivit om skönhetsmärket No7 som jag gillar och nu har jag fått hem fler prover att testa. Det är nya uppdaterade Lift & Luminate som ska få kvinnors hy att stråla. Den nya och förbättrade formulan hjälper till att uppnå ett bättre anti-age resultat än tidigare, rynkorna blir synbart reducerade, huden stramas upp och blir märkbart fastare samtidigt som hudtonen blir jämnare. Bäst resultat blir om man använder alla produkterna tillsammans. Jag har nu använt produkterna i två veckor och det är svårt att säga om rynkorna reducerats men huden ser i varje fall ut att må bra, huden återfuktas bra och den har fått en fin lyster. Detta räcker bra för mig för att jag ska vilja fortsätta använda krämerna! Produkterna säljs exklusivt på Apotek Hjärtat och på Apotekhjartat.se
Detta inlägg är publicerat i samarbete med en PR-byrå eller ett företag men trots det är det alltid mina egna erfarenheter och åsikter som återges i min blogg.

Inga kommentarer: