måndag 5 juni 2017

När det behövs regnkläder

I alla år har vi klätt våra barn i bra regnkläder, under förskoleperioden går det nästan inte räkna hur många galonbyxor vi avverkade. Didriksons är ett välkänt märke som vi ofta har köpt till barnen men lustigt nog har vi nästan aldrig köpt regnkläder till oss vuxna. Paraply funkar bra eller så håller man sig inomhus har varit mitt motto ;-) Men efter att ha varit på Didriksons pressvisning så blev jag så inspirerad att jag från och med nu gärna drar på mig min nya gula anorak när det regnar och den sista veckan har jag behövt använda den nästan varje dag. Denna sommar har verkligen inte börjat bra men utan en bra regnjacka så skulle det ha känts ännu sämre kan jag lova! Den tidlösa klassiska retromodellen Slaghöken är tillbaka och det är en anorak i galon med en stor ficka framtill. Didriksons är ett 100-årigt företag som är Skandinaviens största varumärke för regn- och funktionsplagg.

Inga kommentarer: