onsdag 21 juni 2017

Kalas och vinnare!

Min dotter Smilla har fyllt 10 år!!! Helt ofattbart att jag varit mamma i 10 år men jag älskar att vara mamma till henne och hennes lillebror Max. Jag ser mig själv i dem båda och det är så häftigt att göra det, både i utseendet och i tankar och handlingar. Klockan 06.00 på morgonen väckte Smilla Max och påminde honom att hon fyller år, han som i vanliga fall är väldigt morgontrött tassade över till mig och väckte mig så då var det bara att gå upp och tända ljus och plocka ihop presenterna och sjunga för vårt födelsedagsbarn som låtsades sova.
 Smilla och jag hade bakat muffins och jordgubbstårta.
Sen kom släkten på kalas och fikade.
Så det var en nöjd 10-årig tjej som somnade gott på kvällen kan jag säga!

Sen ska jag också passa på att säga grattis till "Skärgårdskantorn" som vann i min tävling här på bloggen som jag hade i samarbete med Fyrklövern. Grattis Agnetha, din vinst kommer på posten!

Inga kommentarer: