måndag 15 maj 2017

Skönhet från insidan och utsidan!

I snart tre veckor har jag använt Reserol. Reserol är ett kosttillskott som innehåller den bioaktiva substansen resveratrol, en växtpolyfenol som finns naturligt ibland annat vindruvsskal och blåbär. Reserol levereras i en lövtunn film som innehåller 20 mg resveratrol, ser ut ungefär som ett frimärke som man sen fäster på insidan av kinden eller i gommen. Det sättet är det mest effektiva sättet att föra ut reservatrolet i kroppen. Många forskare menar att det har antiinflammatoriska, hjärt-skyddande, neuroskyddande och virushämmande effekter och även har det rapporterats om anti-aging-effekter! Att det även motverkar uppkomsten av rynkor och andra tecken på åldrande hud. Eftersom jag börjar få rynkor och åldrande hy så tänkte jag att det inte kan skada att prova och jag ska använda detta i två månader. Innan jag påbörjade behandlingen så fick jag köra en analys av mitt ansikte i en Derma Scanner och när behandlingen har slutförts så ska jag göra en ny analys för att se om det blivit någon skillnad. Återkommer då om resultatet. Förutom dessa kosttillskott så kompletterar jag även med ett yttre serum som tillför kraft utifrån och skyddar min hud på djupet. Serumet är designat för att aktivera cellerna och bevara hudens funktion. Hudtonen blir jämnare och huden får en vacker naturlig lyster. Som sagt efter den 15 juni får ni också ta del av resultatet här i bloggen!
Detta inlägg är publicerat i samarbete med en PR-byrå eller ett företag men trots det är det alltid mina egna erfarenheter och åsikter som återges i min blogg.

Inga kommentarer: