torsdag 11 maj 2017

Loddo.se

Månadens Loddo box har ett värde på 532 kr + ett presentkort hos Ticket på 200 kr och för det betalar vi endast 99 kr. Väldigt bra för oss som gillar att testa nya produkter!
Jag blev väldigt glad över min flaska sköljmedel från Softlan ultra för jag älskar när tvätten doftar gott och detta sköljmedel gör den även mjuk och skön! Colgate Max White & Protect är en tandkräm som polerar och skyddar dina tänder, perfekt tillskott i badrumsskåpet och tandkräm är ju verkligen något som används flitigt här hemma! Palmolive Naturals innehåller vårdande och mjukgörande olja som gör att huden känns återfuktad.. Jag som älskar serum blev extra glad över Weleda Evening Primrose som är ett effektivt serum för spänst och lyster. Serumet stärker och revitaliserar mogen hy så den är ju perfekt för oss som passerat 40!
Det fanns även en påse cashewnötter från Tant Grön i boxen, jag gillar verkligen cashewnötter, både att äta dem som snacks men även att använda dem i matlagningen.  Ticket hade också lagt med ett presentkort värde 200 kr.
Eat Natural bar är en energibar gjord av nötter och frukt som jag lagt till Jocke då jag inte tycker om bars så den kan jag tyvärr inte lämna någon recension om än.

Inga kommentarer: