tisdag 16 maj 2017

Kondoleanser och Ceannis AW17

Vill börja detta inlägg med att skicka lite kärlek till den mördade tjejen Tova och hennes familj. Tova hittades mördad i Forsa, den lilla byn utanför Hudiksvall där jag är uppvuxen och där vi fortfarande mer än gärna spenderar all vår lediga tid. En by där alla känner alla och där nu 4 ungdomar och deras familjer har fått sina liv förstörda. De tre killarna som sitter anhållna är uthängda på Facebook och deras profilsidor översvämmas av hat och jag fattar inte att Facebook inte kan stänga ner deras sidor så att anhöriga slipper läsa. Jag hoppas verkligen sanningen kommer fram och att de får det straff som de förtjänar och att Tovas familj klarar att ta sig igenom detta.
Den här veckan är det Fashion Week och idag har vi varit runt på härliga pressvisningar och fått se hur höstens kollektioner kommer att se ut. Jag kommer att lägga ut massa bilder på Instagram men även såklart här på bloggen allt eftersom jag hinner. Men nu tänkte jag visa några bilder från Ceannis pressvisning där det fanns så mycket snyggt!!!
 
Som ni ser så finns det många olika materialval och färger på deras textilier och det är ju så snyggt att blanda hej vilt bland kuddarna i soffan, det kommer i varje fall jag göra! Imorgon fortsätter visningarna så jag måste gå och lägga mig nu för att orka. God natt!

Inga kommentarer: