måndag 3 april 2017

Testagram - mars

Kom på att jag inte visat er månadens Testagram så här kommer några bilder och recensioner:
Den här gången innehöll boxen 10 produkter och av dem så kom 3 stycken från Santa Maria. Santa Maria satsar på Street Food och jag fick en kryddmix, Lemon Chutney och Chapati Bread så att jag kunde laga ihop en god indisk Pulled Salmon Wrap. Mer om detta i ett eget inlägg då jag ska dela med mig av fler bilder och recept. Men det blev i varje fall super gott och ett bra alternativ till tacosen.
Panda Natural Lakrits är en lakrits av hög kvalitet som passar veganer då den innehåller endast 4 ingredienser, lakritsrot, melassirap, vete och anisolja. Helt ok men lite för söt för min smak, jag gillar mer saltlakrits. Dumle Lime Sping Edition är en söt/syrlig smakupplevelse och var faktiskt mycket godare än jag trodde den skulle vara men kommer bara att gästa oss en begränsad period. Coca Cola Zero Sugar kommer i uppdaterad design och med förbättrad smak, fortfarande helt utan socker och kalorier.
Kiviks Musteri Jordgubb & Lime är en somrig dryck som är god och fräsch. Den gillades av oss alla här hemma så den kommer att finnas här hemma hela sommaren har jag lovat familjen. Fast Naturally High protein Bar har jag inte smakat då jag inte tycker om Bars men den innehåller 42% protein och ingen gluten.
Pepsodent Long Active är en flourtandkräm berikad av zink som har en naturlig antibakteriell egenskap som hämmar bakterietillväxten under dagen så att tänderna hålls skyddande från morgon till kväll. Jordan Easy Clean Flosser är en bekväm lösning och alternativ till vanlig tandtråd. Ny design och ergonomiskt skaft med en tandtråd med flour.

Inga kommentarer: