torsdag 20 april 2017

Jag har designat en kudde

När jag var på årets möbelmässa så fick jag designa en egen kudde i eilersens monter. Jag har gjort det en gång tidigare också och den kudden har blivit min favoritkudde här hemma! Stor, skön och härligt material! Så jag blev jätte glad när jag nu fick chansen att designa en till! Den här gången valde jag att göra en i rost/rosa ton och den blir perfekt nu när mitt vardagsrum ska gå mer åt det rosa hållet. Eilersen är ett danskt anrikt möbelföretag som representerar handgjorda designmöbler. De erbjuder kunden att själv designa soffor och kuddar precis så som de vill ha dem och det är precis det jag fick prova på. Super rolig idé av dem och jag önskar att jag någon gång ska få råd att designa en egen soffa också vilket skulle vara urcoolt!!!

Inga kommentarer: