torsdag 23 mars 2017

Det här visste ni inte om mig.... eller?

Jag har flera gånger fått utmaningar på Facebook där man ska svara på frågor och berätta vad man gjort och inte gjort här i livet, ni har säkert också fått dem. Jag har aldrig tid eller ork att fylla i dessa men nu tänkte jag dela med mig av ett gäng svar. Kanske är det någonting som ni inte visste om mig?
✒Tatuerad- Nej!
📍Piercad- Ja, om hål i öronen räknas.
👰 Äktenskap - Ja, gifte mig med Jocke aug. 2011.
👶Barn -Ja, 2 fantastiska! Smilla & Max 💙
🍼Barnbarn - Nej, inte än, dröjer nog ett bra tag 🙃
Operationer - Nej, eller jo har opererat bort en visdomstand.
💉 Hur många gånger blivit sydd? 3ggr
😫 Brutit ben i kroppen - Brutit armen.
🔫 Skjutit med en pistol - Japp

  Flugit privat flygplan -Japp!
💃 Skolkat - Det hände nog ;-)
🚑 Åkt i en ambulans- Aldrig, bara i passagerarsätet.
🐶 Haft husdjur - Ja, ett antal katter, hästar, kaniner, hundar, fåglar, fiskar...
🚩 Hoppat i fallskärm - Japp och det var underbart!

**     Hoppat bungy jump - Japp, i Nya Zeeland.
""""   Åkt forsränning - Japp, flera gånger.
🎿 Åkt utför på skidor - Japp ⛷ snart är det dags igen!
🐴 Ridit på en häst - Japp, uppväxt med hästar.
🎈 Flugit luftballong - Japp och blivit döpt i champagne till "grevinnan av slakthusområdet" ;-)
💉 Donerat blod - Nej
🚓 Suttit i baksätet i en polisbil - Nej
💪 Varit i slagsmål - Japp, tjejslagsmål :-)
🚁 Flugit helikopter - Japp, massa gånger!
👕 Stickat en tröja- Ja, det hände nog men den användes nog aldrig ;-)
💻 Varit på TV - Japp!
🚘 Kört för fort - Ja, det har nog hänt...
🌐 Varit på radion - Japp, vunnit några tävlingar där!
🐌 Ätit sniglar - Nej, men andra konstiga saker som krokodil och orm.
📭 Har en brevvän - Nej, inte idag. Men hade massor när jag var yngre.
👀 Använder reflex - Ja, självklart!
👬 Har syskon - Ja, en storebror och en lillasyster.
🏢 Lånar på biblioteket - Händer ibland att jag följer med barnen dit.
🏠 Ser på TV varje dag - Ja!

***   Morgonmänniska eller nattmänniska - Helt klart nattmänniska!
🍷     Vitt, rött eller rosévin: - Vitt
💔   Krossat någons hjärta: - Ja 😔
💐   Favoritblomma: Ranunkel  
👻  Detta är jag rädd för: Döden, spindlar och hat

Inga kommentarer: