torsdag 9 februari 2017

Tips på brunch i Stockholm

Att äta brunch var något jag ofta gjorde innan jag fick barnen, jag träffade mina kompisar över en brunch och kunde sitta och prata i flera timmar. När man har småbarn kommer man in i andra mattider och man kanske inte heller har råd att äta ute lika ofta. Men på sista tiden har Jocke och jag börjat prata om det mer och mer igen att nu när barnen har blivit lite större och också uppskattar att gå ut och äta gott så har vi börjat kolla upp vart man kan gå.
Lägligt nog blev vi i söndags inbjudna av Petré Event till Radisson Blu Waterfront Hotel vid Stockholm Centralstation på en lyxig brunch. Vi fick reda på att de hade nypremiär och kommer att ha öppet varje söndag mellan 13-16. Det är en underbar restaurang med väldigt trevlig personal och så lyxig mat! Allt från ostron, skagenröror, fisk, skinkor och ett underbart dessertbord och allt detta för bara 295 kr!
 
 
 
Max ger också tummen upp för brunchen och såklart att han fick mingla med Viktor Frisk och Sveriges egen astronaut Christer Fuglesang.

Inga kommentarer: