fredag 16 december 2016

Smart förvaring!

Alla är vi behov av smart förvaring och jag som inredare får ofta frågan om vart man kan göra av alla kuddar, plädar och överkast som man har på sägen när man sover. Det är ju trendigt att ha många kuddar på sängen men sen på kvällen när man kryper ner så vill man ju helst inte bara slänga ner dem på golvet. Att förvara dessa kuddar, överkast och extra plädar i en låda under sängen är mitt hetaste tips! Te.x. i SmartStore Bedroller som rymmer hela 46 liter och har ett delbart lock så att det är enkelt att stoppa ner och ta fram sina grejer plus att lådorna har hjul så att de lätt kan rullas in under sängen och bli en dold förvaring! Vet att dessa finns att köpa på bl.a. Bauhaus och Jysk och kostar runt 159 kr. 
Orthex Group som tillverkat dessa lådor ligger även bakom Smartstore Basket som är förvaringskorgar med snygga bambulock. De finns i stl. 10, 15 och 20 liter och i färgerna vit och antracitgrått och perfekt att ha på hyllor, kanske i tvättstugan, badrummet, sovrummet, klädkammaren eller vart helst du behöver snygg och praktisk förvaring. De finns också på bl.a. Bauhaus och Jysk och är heta förvaringstips från mig, jag skulle själv behöva hur många som helst känner jag!

Inga kommentarer: