måndag 19 december 2016

Efterlängtad dejt med min man!

Ibland hinner jag inte blogga för att jag har jobbat så mycket men ibland (som nu) har jag inte hunnit blogga bara för att jag varit ledig och gjort så mycket roligt ;-) Plus att jag inte fick Wifi att funka när vi var i Dalarna och jag tycker bäst om att blogga från datorn.

Jag har haft 5 fantastiska dagar och jag ska börja att berätta om i onsdags. Då kom pappa hit från Hudik för att sova här en natt då han skulle till ett läkarbesök på torsdagsmorgon. Jag och Jocke har under 1 års tid försökt att gå på Alcazars discoshow på Hamburger Börs men då det är svårt att hitta barnvakt så har det inte blivit av. Men i onsdags var det verkligen sista chansen att gå så vi frågade pappa om vi fick sticka iväg och om han kunde se efter barnen och det kunde han! Så jag och Jocke bestämde dejt på Sthlm Tapas Selected i Gamla Stan och där tog vi ett glas vin innan vi sen tog en promenad till Hamburger Börs.
Showen var helt fantastisk och Alcazar sprider en enorm glädje och energi runt sig och de fick alla i hela salongen att stå upp och dansa disco med dem! Tack för att vi blev inbjudna till den här fantastiska showen!

Inga kommentarer: