tisdag 5 juli 2016

Fest med goda vänner

Alltid när man är här nere i Skåne så finns det så mycket som man vill hinna med och såklart är prio ett att umgås med Jockes familj och vänner men ibland finns lite tid över även för mig att umgås med mina tjejkompisar som jag fått här nere och den här gången hann jag med lite tjejmys med Tulla och Janeth.


Sen har vi även varit på fest hos Jockes vänner Magnus och Anna-Karin som har denna underbara utsikt! Det bästa med Skåne är just dessa öppna landskapet tycker jag! Man kan stå och titta hur länge som helst! Magnus och Anna-Karin firade att båda fyllt 40 år, att de gift sig och att de bott i huset i 10 år! En mycket trevlig fest med tre-rätters middag, fri bar och disco tills klockan var alldeles för mycket men det var det värt ;-)

 

Inga kommentarer: