söndag 12 juni 2016

Har ni koll på vart era barn håller hus?

Jocke har varit iväg på spelning i helgen så jag har varit ensam med barnen och vi har bara varit hemma och medan jag har sommarstädat hela lägenheten där jag har putsat fönster, speglar, duschat blommor, bytt sängkläder i alla sängar, bonat golv och torkat ur skåp så har barnen haft fullt hus med kompisar hela tiden. Det är mysigt att ha lägenheten full med ungar men ibland undrar man vart alla kommer ifrån?! Ofta vet man ju vart ungarna hör hemma men nyss var jag tvungen att fråga en kille vad han heter och vart han bor för han har varit här ett bra tag nu och hans mamma kanske undrar vart han är. Hans svar var att hans mamma sagt att han skulle komma hem när han blir hungrig?! Han berättade även att han är 7 år och jag blir vid sådana tillfällen väldigt fundersam varför man som förälder inte vill ha bättre koll på sina barn? Jag vill alltid veta vart Smilla och Max är och går de från en kompis till en annan så vill jag ju veta det...

Smilla fyller år nästa söndag så vi har även planerat inför hennes kommande tjejkväll där hon ska bjuda tjejerna i klassen på middag och film. Alla tjejerna ska dessutom sova över här hemma! Phu, vi får se hur det går men det är typ Smillas högsta dröm just nu så jag har lovat att vi gör ett försök :-)


Genom Buzzador har jag fått testa LdB Oil Infused Body Cream och nu har vi testat den ett tag här hemma. Alla gillar den och jag gillar mest doften och att doften dröjer sig kvar på huden under hela dagen. LdB Oil Infused Body Cream är en vårdande kräm berikad med närande macadamia- och kokosolja.

Inga kommentarer: