måndag 25 april 2016

Blommande träd och GastroNord

I helgen när jag jobbade på Lakritsfestivalen så var mamma här och passade barnen. Jocke har haft spelningar i Norge så det var tur att hon kunde ta tåget hit och hjälpa oss. Till råga på allt så fick även Smilla hög feber så det har verkligen varit mycket hela helgen. Förutom att passa barnen så har även mamma hjälpt mig att plantera massa fröer och blommor som jag ska ha på balkongerna så nu vill jag ha lite varmare väder så att de kan flytta ut!

I morse när jag följde mamma till tåget så passade vi på att gå förbi Kungsträdgården för att njuta lite av de vackra körsbärsträden. Det är så himla vackert där nu när träden står i blom!


När mamma åkt hem så gick jag förbi Stockholm Beauty Week som hålls på SO Stockholm i Kungsträdgården. Men där var så otroligt mycket folk så jag fick lite panik och var inte kvar så länge. Jag får se om jag går förbi där en sväng imorgon igen för att hinna prata lite mer med utställarna. Eventet är för alla som gillar skönhet så kika in HÄR om du vill veta mer.

Sen var det dags att åka ut till Stockholmsmässan och bygga monter! Imorgon öppnar GastroNord & Vinordic mässan som är Europas största fackmässa inom restaurang, hotell, storkök, fastfood, vin, öl. sprit och cider. Jag ska stå i Tidningen Hotell och Restaurangs monter och de har även bett mig bygga montern och jag har fått helt fria händer! Så idag har jag spenderat ett antal timmar där och jag blev rätt nöjd med resultatet. Använde mig av min inredning från Zelected by Houze och möbler har jag lånat från Fogia.


Så mig hittar ni ute på Stockholmsmässan i monter A30:13 hela veckan. Ses vi?

1 kommentar:

Kashaya sa...

Så fint i Kungsträdgården så här års men verkligen trång på STHLM beauty week. Jag borde verkligen besöka lakritsfestivalen någon gång. Älskar verkligen lakrits!