fredag 11 mars 2016

Sol, hummer och champagne!

Vaknar upp till blå himmel, sol och fredag. Känns underbart och jag älskar känslan av vetskapen att det ligger färska humrar, goda ostar och en flaska champagne på kylning i kylskåpet och att det ikväll är premiär av Let´s Dance, imorgon den spännande finalen i Melodifestivalen och på söndag ska vi på biopremiär! Jag har en inredningsvisning ikväll men annars är vi lediga hela helgen både Jocke och jag och vi ska passa på att umgås med våra vänner och vi ska försöka ha så himla mysigt och skönt!


Jag ska även ner till Solna Centrum och hitta något snyggt vårigt plagg. Har verkligen fått vårkänslor och vill redan nu stuva ner alla vinterkläder i förrådet och plocka fram vårkläder men biter ihop och får nog vänta till efter påsk i varje fall eftersom vi ska upp till fjällen då. Idag och imorgon är även mello-stjärnorna i centrumet och uppträder så jag har lovat barnen att vi ska åka ner och titta på dem och kanske få en kram av någon.

Den enda nackdelen med att våren är här är att jag MÅSTE putsa fönstren snart, när solen skiner in så ser man verkligen hur skitiga de är!!! Önskar att jag hade råd att anlita en fönsterputsfirma men jag får nog lov att bita i det sura äpplet och putsa dem själv, det är ju så himla tråkigt men med lite champagne och bra musik ska det nog gå bra det också ;-)

Önskar er alla en underbar helg och glöm inte att försöka hinna sätta er i varje fall några minuter och få lite sol på nosen, jag lovar att det gör underverk med ditt inre då första vårsolstrålarna är magiska!!!
Stor kram och massa kärlek!

Inga kommentarer: