tisdag 8 mars 2016

Jag är en torris!

Japp, precis som rubriken avslöjar så är jag en riktig torris! För så fort jag tvättat ansiktet så måste jag smörja in huden annars så känns det som om huden ska krackelera och spricka. Jag har testat många olika hudvårdsmärken och självklart väljer jag alltid de produkter som är fria från parabener och mineraloljor. Just nu håller jag på att testa L300 som ska hjälpa huden att återställa sin naturliga fuktbalans och L300 är en hudvårdsserie som baserar sig på en medicinsk upptäckt och just den rosa serien som heter Intensive Moisture passar min torra hy perfekt!


För er som inte har torr hud så kanske den blå serien passar bättre, den riktar sig nämligen till er som har normal/kombinerad hud med en ok fuktbalans. Produkterna är även oparfymerade och det vet jag att många av er uppskattar! Produkterna finns att köpa på Apoteket!

Inga kommentarer: