måndag 22 februari 2016

Peppar, peppar, ta i trä....

Nu är vi alla på fötter och i skola och på jobb så nu hoppas vi verkligen att vi slipper den här skitinfluensan! Det är inte roligt att vara sjuk och jag är lite sur för att det känns som influensan snuvat mig på en ledig helg :-/

Nu ska jag försöka komma ikapp på jobbfronten och sätta mig och svara på mail och boka in lite nya inredningskvällar med er. Har så sjukt mycket fina grejer att visa er och så många härliga trender att dela med mig av så hör av er om ni vill veta mer!


Sen vid lunchtid ska jag följa med Max till tandläkaren. Han missar därför lunchen i skolan så vi får lyxa till det och äta något i centrumet istället. Sen ska jag hämta hem 4 pirriga 8 åringar som ska träna här hemma till deras uppträdande med småstjärnorna på torsdag. Så ja.... det blir nog inte så mycket jobba för mig idag heller har jag en känsla av ;-)

Önskar er en mysig måndag!

Inga kommentarer: