söndag 17 januari 2016

Helg!

En lugn och mysig helg! Jocke har jobbat hela helgen i studion för att hjälpa två kända band att spela in en skiva, Smilla har sovit hos en kompis så jag och Max har varit ensamma men igår var vi på fotbollsträning och på kvällen hade han två kompisar här så jag satt i soffan nästan hela kvällen och slappade! Idag är hans kompis Dante här och leker med honom och de är ju så stora nu och hänger mest på Max rum så jag får mycket egentid vilket är jätte skönt. Älskar ju att bara gå runt och "skrota" och flytta runt inredningssaker från en plats till en annan ;-)

Jag lovade precis pannkakor till lunch så snart ska jag sätta igång med det och sen ska jag ta med grabbarna ut på ett pulkarace tänkte jag. Det är minus 10 grader så vi får se hur länge vi kan vara ute innan vi börjar frysa.

Inga kommentarer: