tisdag 24 november 2015

Både yttre och inre skönhet blev det igår!

Igår blev det en ny härlig 4good kväll på Rival tillsammans med min vän Catrine. Vi minglade, drack vin, åt choklad och inspirerades av härliga föreläsare! Sen gick vi hem mycket nöjda med varsin fin goodiebag.


Vi lyssnade på Tilde De Paula som för första gången berättade om familjens flykt från Chile, där hon nästan fick sätta livet till för att rädda övriga familjen. Tony Irvings berättade om sitt liv, om att vilja passa in och vara som alla andra. Sommarprataren Karin Volo, satt oskyldigt häktad i USA i fyra år, idag är hon Chief Joybringer to the World och vill förändra människor liv!  Kvällens Sunshine story var från drivna, coola Cecilia Andren Nyström, utsedd till årets unga entreprenör som förändrar världen genom fotboll och ger tusentals unga tjejer i Afrika ett bättre liv!

Jag älskar att gå på dessa event och ser redan fram emot nästa som är den 15 februari. Man kan boka biljetter på 4good hemsida och gör man det redan nu så kan man gå tre stycken men bara betala för två.

Innan eventet var jag och gjorde mina fransar hos bästa Marelia på Beauty First. Så nu har jag långa, täta och fina fransar igen :-) Jag fick en grym rabattkod av henne som gäller exklusivt för mina bloggläsare som vill göra ett nytt fransset. Så ange kod: "Niehoff blogg" när du bokar så får du ett set nya fransar för det otroliga priset 400 kr* (Med reservation för att det blir fullbokat). I vanliga fall kostar det runt 1000 kr om du går till en som är färdigutbildad! Jag kan verkligen rekommendera henne så skynda er in och boka då erbjudandet endast gäller fram till den 13/12! Perfekt att vara lite extra snygg nu till kommande julfester och julbord! Boka HÄR!


Inga kommentarer: