onsdag 14 oktober 2015

God Morgon lanserar flytande solsken!

Gillar du juice? Då ska du smaka God Morgons nya Mango juice tycker jag! God Morgon utökar nämligen sitt juicesortiment med en "God Morgon Eko Mango Mandarin Orange" som är gjord av världens bästa Mango, Alphonso-mango. Den är känd för sin sötma och sin rika smak och den växer i västra Indien. Den nya juicen är den första ekologiska Mangojuicen och blandsmaken mandarin och apelsin är unik på marknaden.

Den nya juicen har en djupt gul färg och en ljuvlig söt smak från Alphonso-mangon som balanseras av mandarinens friskhet och apelsinens syrlighet. Den är gjord på handplockad frukt som pressas inom 24 timmar - och alltså inte av koncentrat.


Tyvärr finns inte juicen på någon av mina affärer här i Solna men jag fortsätter jakten för jag är så nyfiken på den! Istället köpte jag idag de andra smakerna, Apple Berry som jag gillar jätte mycket och Apple juice som är barnens favorit.


Om ni smakar Mangon, meddela mig gärna vad ni tycker om den!

Inga kommentarer: