måndag 17 augusti 2015

Längtar tills jag får sätta igång!

Jag är rätt trött efter en intensiv men rolig helg i Skåne med inredningsföretaget Zelected by houze. Jag har lärt känna en hel drös med härliga, glada tjejer som ska bli mina nya kolleger och jag ser verkligen fram emot att lära känna dem mer! Vi såg också en stor fördel med att vi jobbat lite annorlunda för vi har massor av tips och trix att lära av varandra. Jag la in kollektionsbeställningen igår så nu längtar jag tills jag får hem den så att jag får frossa i alla nya produkter och den 27 augusti får jag börja sälja! Då ska jag åka runt hos alla er som är intresserad och ha gratis inspirationskvällar i inredningens tecken så just nu håller jag även på att plugga på höstens trender och skriver ett "manus" som ska kännas inspirerande för er. Pricken över i:et blir ju att det även går att shoppa för de som vill!
Nytt är även att för er som inte har tid eller lust att vara värdinna eller gäst på ett party kan handla i min webbshop. Ni får bara en kod av mig som ni kan använda, smidigt vá? I högerspalten här i bloggen kan du klicka på katalogen för att bläddra i den om ni vill. Ni kan även "gilla" min sida på Facebook för att få återkommande info: https://www.facebook.com/pages/Niehoff-Stockholm-Zelected-by-Houze/220434724673376?ref=aymt_homepage_panel

Även maila såklart: annelie.niehoff@zbh.se


I Lund bodde vi på hotell och på kvällarna när det inte var konferens så hade vi det jätte mysigt med god mat, vin och bubbelpool. Vi hade även lite fest på stranden i Bjärred, innan vi gick ut på den Långa Bryggan till restaurangen.


Nu ska jag tillbaka till skolan, det är inskolning där idag och jag lovade bara att springa hem en sväng för att hämta lite grejer ;-) Men det går jätte bra och varken Max eller Smilla brydde sig att jag gick hem en sväng så det blir inga problem med den här inskolningen vilket känns jätte skönt!
Kram!

Inga kommentarer: