söndag 19 juli 2015

Quality comes first!

Jag älskar att gå runt i Lexingtons showroom i Stockholm för där är det alltid så vackert och man fylls med så mycket inspiration och glädje. Nu innan sommaren så var jag inbjuden för att se deras höst/vinterkollektion och det var många härligt murriga färger. Mycket blått och beige och mycket flanell som jag älskar att krypa ner i på vinterhalvåret!


Lexington satsar alltid på kvalité och det syns för allt känns lyxigt och väldesignat, många kuddar med fina "prints" och mycket rutigt. Ibland kändes det nästan lite "gubbigt" men ändå väcktes mitt habegär bara för att de alltid lyckas fånga den genuina flärden!
De hade även lyft fram det dukade bordet med fina servetter och dukar och även de lyfter fram att det är kul att duka säsongsbetonat! Här är en fin höstdukning:


Trodde aldrig att jag skulle vilja ha en sänggavel av trä men den här är ju jätte läcker, skulle passa perfekt i sommarstugan!


Jag gillar som sagt Lexingtons ledord:
Quality comes first!

Inga kommentarer: