måndag 6 juli 2015

Nya underkläder!

Åh, vad jag älskar att få paket! Jag har fått underkläder skickade till mig och man skulle kunna tro att det är från Jocke men det är det minsann inte utan det är från härliga Reddville! Förutom min man så är det nog Reddville som är mest mån om min kropp för de ser till att mitt underliv mår bra både på utsidan och insidan :-)

De skickar ut gratis tamponger varje månad och den här gången skickade de mig även information om svamp i underlivet. Svamp är en av de vanligaste orsakerna till att kvinnor uppsöker gynekolog. Vanliga symptom vid svamp är intensiv klåda, sveda, röda och irriterade slemhinnor och flytningar.
I paketet fanns fina underkläder från Abecita, gratis tamponger, information om svamp och läkemedlet Diflucan och som pricken över i:et så hade de fyndigt nog lagt med godissvampar :-)

Diflucan är ett läkemedel mot svamp i slidan och kan köpas receptfritt på Apoteket. På Diflucan.se kan du läsa mer om svamp i underlivet och även göra ett enkelt självtest.


#diflucanshesocial

Inga kommentarer: