fredag 3 juli 2015

Bada och äta glass varje dag!!!

Sista dagarna i Skåne blev också mysiga och vi hade även fint väder! Vi var vid havet och njöt, vi spelade minigolf med mina svärföräldrar, grillade och åt massor av glass :-) Ja, ni har säkert sett bilder på min instagram!


Nu har vi varit i Stockholm i två dagar och jag har hunnit varit inne i stan på två möten, tvättat och packat om våra väskor, barnen har passat på att leka med sina kompisar och idag hade vi även haft besök av min moster Inez och hennes väninna Noomi.

Det har varit rekordvarmt här i Stockholm idag och jag satt ett tag på balkongen men var tvungen att gå in då det var alldeles för hett! Jag som längtat efter värmen så mycket men det behövde väl inte bli så här hett på en gång! Men ikväll var det mer behagligt att sitta där ute och titta på solnedgången, dricka ett glas rosé och äta jordgubbar. De har även röjt bort lite träd så nu ser vi mer vatten också och det är ju alltid trevligt!


Imorgon åker jag och barnen upp till stugan igen, tyvärr utan Jocke då han måste jobba. Men vi ska få besök av några kompisar i stugan så oss är det inte synd om och jag har lovat att barnen att vi ska bada och äta glass VARJE DAG :-)

Inga kommentarer: