tisdag 9 juni 2015

Vad skulle man göra utan sina vänner?

I lördags fick jag hjälp av Janeth och Tulla att göra smörgåstårtor till Jockes fest, det fanns en liten baktanke med det eftersom de ville att det skulle gå fort så att jag kunde hänga med dem ut på krogen ;-) och det var nog den trevligaste gången jag gjort smörgåstårta eftersom det fnittrades och pratades konstant, vi drack vin och skapade vilket vi alla tre älskar. Tycker man att det är kul att skapa och inreda i hemmet så tycker man oftast att det är kul att dekorera tårtor och vi alla tre har verkligen inredningsintresset gemensamt.

Sen gick vi ut på krogen och drack drinkar och pratade och fnittrade ännu mer :-) Men tur att man inte går ut på krogen allt för ofta längre för det blir dyrt när drinkarna kostar 140 kr styck! Men vi var alla överens om att det var värt det för de var verkligen goda ;-)


Här ser ni våra goda Strawberry Basil Smash:


Jag brukar ju beklaga mig över att jag aldrig vinner pengar men när jag tänker efter så har det kanske en logiskt förklaring då jag väldigt sällan spelar på spel. Förr spelade jag mycket på Lotto men det har jag tyvärr kommit ifrån men man kanske ska börja igen? Jag vet att en stor anledning att jag slutade var att jag alltid glömde att lämna in dessa kuponger men idag så kan man ju lätt lägga in sin lottorad på nätet hemifrån soffan och det gör ju det hela mycket enklare! Nu ska jag surfa in på https://www.lottoland.se/lottomagasinet/s-spelar-du-lotto-online-.html och lägga in min rad och jag har ju mina 7 lyckonummer som jag ALLTID spelar med, har ni några speciella nummer som ni nästan alltid använder? Om jag vinner storkovan så lovar jag att bjuda er ALLA på smörgåstårta för de blev såklart också jätte goda!!!

;-) Kram!

Inga kommentarer: