söndag 7 juni 2015

Min tavelvägg blev så här...

Det var länge sen jag köpte mina posters från Desenio men det var först förra veckan som jag äntligen fick upp dem! Vad tycker ni?


Det är svårt att få en bra tavelvägg tycker jag, vet inte hur mycket jag flyttade runt dem innan jag till slut bestämde mig. Desenio har ett brett utbud, allt från svartvita texttavlor till konstmotiv så att det ska passa många olika inredningsstilar. Motiven är inköpta från konstnärer runt om i världen eller så har Desenios egna designteam gjort dem. Här kan ni hitta tavlor online om ni vill titta vilka andra motiv som finns.

Dessa affischer levereras utan ramar så det får man köpa till själv. Jag köpte även fjärilstavlan som jag har i Smillas rum:


Ett tips när ni gör tavelväggar är att först lägga tavlorna på golvet på ett stort papper (täckpapp eller tejpa ihop flera A4) så som ni vill ha dem på väggen. Sen ritar ni ett streck runt varje tavla och tejpar upp pappret på väggen och sen är det bara borra igenom papperet där skruvarna ska sitta. Så himla smart!

Inga kommentarer: