fredag 26 juni 2015

Living and Room går i graven :-(

Jag har jobbat som teamleader hos Living and Room i 5 år och har trivts jätte bra! Det har varit ett perfekt jobb att kombinera med bloggen och jag har haft en jätte bra team under mig med 40 stycken underbara tjejer! Älskar ju inredning och Living and Room har så otroligt mycket fint så det har inte känts som ett jobb utan mer som en hobby som jag tjänat pengar på.

Förra året blev vi uppköpta av Fyrklövern men det blev inga större förändringar för oss så jag körde på som vanligt. Tyvärr visade det sig nu att Fyrklövern inte vill hålla på med inredning utan bara sina serviser så nu har de sålt oss till ett annat homeparty företag som heter Zelected By Houze.

Zelected By Houze håller också på med inredning och vill nu att vi teamleader och konsulenter går över till dem men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag vill göra... känner att jag är öppen för alla jobbförslag just nu så tipsa mig gärna om ni vet något företag som vill ha hjälp med sociala medier, marknad, försäljning eller något administrativt. Vill helst av allt ha en fast anställning dagtid på ett kontor i Stockholm.

Eftersom Living and Room upphör så REAs ALLT i vår katalog ut till 70% rabatt så hör av er om ni vill fynda något! Katalogen hittar ni till höger här i sidospalten, ni kan även gå in på Living and Room / Stockholm så hittar ni produkterna där. Ni kan sen maila mig: annelieniehoff@gmail.com om ni vill beställa något. Frakt tillkommer på 78 kr.

Kram!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad tråkigt. Hoppas du hittar något annat