onsdag 13 maj 2015

Walk in closet

Idag regnar det ute men det känns ändå helt ok för snart är det långhelg! Nu på morgonen har jag varit inne i stan och blivit bjuden på frukost hos Sabina and Friends på Grev Turegatan. Visste ni att man kan bli medlem hos dem och sen prenumerera på snygga märkeskläder som man byter ut efter 2 veckor och man behöver inte ens tvätta kläderna själv!? Så himla smart!

Nu ska jag sitta och svara på lite mail och sen fortsätta att fixa inne i klädkammaren så att jag får koll på mina grejer. I förrgår var jag på IKEA och handlade förvaringshyllor, ramar och smarta krokar att hänga mina handväskor på så nu ska jag försöka få upp allt! Det enda vi saknar är en slagborr som funkar på hårda betongväggar så att jag kan få upp mina grejer på väggarna... undrar om man kan hyra en sån någonstans?! Eller helst skulle jag vilja hyra en som borrar också så att jag slipper störa husfriden här hemma ;-)

Jag har bestämt att jag även ska förvara mina smycken inne i klädkammaren, så jag fick äntligen upp mitt fina örhängesskåp från Chill Design, som tur var behövdes det inte borras utan det följde med häftkuddar! Me Like!!!


Skolan stänger redan 15.00 idag och sen är det fotbollsträning plus att jag ska möta upp en kompis på en fika så jag måste sätta fart nu, vi hörs snart igen! Kram!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag tror man kan hyra på typ Cramo, Ramirent och Bauhause