måndag 18 maj 2015

Dotterns rum är inrett!

Nu är dotterns rum nästan helt färdigt också, tavlor har hängts upp och hon har fått upp sin lampa som hon valde helt själv när vi var på Ikea. Den heter PS 2014 och man drar i ett snöre för att skifta mellan allmänbelysning och mysbelysning. Rätt häftig faktiskt men först var jag lite tveksam eftersom den går i orange och hennes väggar är rosa men eftersom hon absolut vill ha min orange fåtölj som jag vann så tänkte jag att vi får vara lite crazy och blanda orange/rosa/vitt i hennes rum :-)


Här är hennes skrivbord från Ikea, det hon hade innan ville hennes lillebror Max ha så vi var tvungna att köpa ett nytt till henne. Fjärilstavlan är från Desenio och hennes favorit då hon precis som sin mamma älskar fjärilar!


Hon älskar att pyssla, rita och måla så de här konstverken har hon gjort själv :-)


Här ser ni att hon även har fjärilsgardiner (hmm.... kanske inte syns så tydligt) och hon ville även ha fjärilar på väggen. Ni kan även se den orange fåtöljen som jag vann.


Här är hennes skyddsängel som hon alltid har bredvid sig när hon sover, den fick hon av sin gudfar Jörgen när hon döptes.

Inga kommentarer: