lördag 21 mars 2015

För oss som vill vara rynkfria...

När jag passerade 40 års strecket så hände något med min hud, helt plötsligt blev huden runt ögonen tunnare så de mörka blodkärlen syntes tydligare, jag har fått djupare skrattrynkor runt ögonen och helt plötsligt har näsan blivit väldigt utsatt för finnar och den blir lätt "röd". För första gången i mitt liv har jag börjat använda foundation och concealer... en annan grej som jag upptäckt gör susen är serum! Med ett serum under din dagkräm så reduceras linjer och rynkor vilket är helt underbart!

Boots avslöjade 2007 att deras originalserum från No7, protect & perfect, hade anti ageing egenskaper likvärdiga en receptbelagd behandling och det året slogs serum rekord i Storbritannien! Serumet förbättrar de första tecknen på åldrande som vanligtvis börjar synas i 25-35 års åldern.

Nu introducerar No7 ett ännu mer kraftfullt serum - Protect & Perfect Intense ADVANCED serum - som förbättrar djupare linjer och rynkor som vanligtvis upplevs hos kvinnor 35+.


Dessa krämer går att köpa på Apotek Hjärtat och kostar 199 kr respektive 249 kr. För mer information om krämerna och de kliniska testerna finns på http://se.no7mediahub.com/

Inga kommentarer: