tisdag 31 mars 2015

Den här gången handlar det om skönhet!

Jag brukar ju få Loppi Blogbags utskickade till mig och jag tycker att det alltid är lika roligt att få testa nya produkter! Den här gången handlade Blogbagen om Skönhet och Hälsa!


Yves Rocher Bonheur Eau är en doft med äppleextract så den har en fräsch, frisk och fruktig doft! Gillar färgen som får mig att längta lite extra efter sommaren!


Bio-oil är en specifik hudvårdsprodukt som jag provat innan. Den är framtagen för att hjälpa ärr, bristningar, ojämn hudton, åldrande och uttorkad hud mindre framträdande. Jätte bra!


Friggs Te + solljus är speciellt framtaget för att bidra med ett tillskott av D-vitamin. Men en kopp Friggs TE + solljus tillgodoses en fjärdedel av det dagliga rekommenderade intaget av vitamin D.
Friggs naturliga ekologiska miniriskakor är gjorda på råris och majs och är därmed naturligt glutenfria samt har en hög halt av fullkorn. Den innehåller heller inget socker.


RFSU Active Balance är en dubbelverkande vaginaltablett som tillför probiotiska lactobaciller - "snälla" baciller som finns naturligt i underlivets ekosystem och hjälper till att förebygga infektioner.
Yves Rocher Elixir Volume Mascara ger en härlig volym och intensiv näring i en och samma mascara. Borsten är utrustad med dubbla fibrer för en perfekt applicering!


Jag fick även en gåvokod från Pierre Robert där jag kunde gå in i deras webbshop och klicka hem ett par Invisible Hipster! De är supertunna trosor gjord av mjuk microfiber vilket ger en behaglig och sval känsla mot huden, de ger heller inga synliga troskanter!


Gå in på Loppi.se och läs mer om massa roliga saker, snart är det även ett Loppi event som du kan anmäla dig till på deras hemsida! Ses vi kanske där?

Inga kommentarer: