fredag 13 februari 2015

Sjukstuga och vinnare!

Smilla är fortfarande hemma sjuk och jag är också väldigt hängig så idag går hon och jag runt i myskläder och varma tofflor på fötterna. Jag har druckit två koppar te med honung och mina två RAWjuicer från au naturel som jag fick på eventet härom kvällen har också slunkit ner, båda var verkligen goda och kändes nyttiga med kallpressade vitaminer!


Jag läste upp alla era 30 tävlingskommentarer från både bloggen och instagram för Smilla och sen bad jag henne välja ut vilka tre som skulle få gå på bio och hon tyckte att det var jätte svårt och ville att alla skulle vinna men till slut blev det följande:
1:a pris: Johan Norén  (instagram; Snibben2) - Grattis till ett Big Hero Kit + 2 biobiljetter
2:a pris: Sara Källström - 2 biobiljetter
3:e pris: Jessica Olofsson - 2 biobiljetter

Maila era adresser till: annelieniehoff(a)gmail.com så ser jag till att ni får era vinster, grattis!!!

Inga kommentarer: