tisdag 10 februari 2015

Ett skåp att älska!

Alltså kan man bli kär i ett skåp? Jag tror faktiskt det för jag älskar mitt örhängesskåp från Chill Design! I flera år har jag haft mina örhängen i massa olika askar och det gör att man "glömmer" bort vissa örhängen och andra som man vill ha hittar man inte. Men med det här skåpet som jag ska sätta upp på väggen så fort vi flyttat har jag nu alla mina örhängen samlade och jag har en grym överblick. Det enda problemet är att jag måste köpa ett till för alla örhängen fick visst inte plats ;-)


Ett tips till alla er killar som inte vet vad ni ska köpa i Alla Hjärtans Dag present kanske ;-)
Eller något som ni tjejer kan önska er eller varför inte investera i ett själv nu på en gång! Det här är ju ett skåp som de flesta tjejer inte kan låta bli att älska, inte jag i varje fall!
Ni kan läsa mer om skåpen och även göra en beställa HÄR!

Inga kommentarer: