tisdag 16 december 2014

Vinn coolt designfodral!

Jag älskar kaffe och får jag inte kaffe på morgonen så får jag garanterat huvudvärk efter lunch! Vi har en skruttig kaffemaskin från Tassimo som vi var tvungna att "kasta ut" nu när vi hade lägenhetsfotografering eftersom den blivit så risig. Har önskat mig en ny från tomten men som en räddande ängel så kom Nescafé in i mitt hem iklädd exklusivt fodral vilket gör att den gärna får stå framme på platsen där kaffemaskinen stod!

Nescafé har nämligen inlett ett samarbete med designern Naim Josefi (vinnaren av Project Runaway) som designat detta snygga fodral. Nailm har tidigare designat åt artister som Lady Gaga och Janet Leon.


Fodralet går inte att köpa men jag har fått chansen att tävla ut 4 kaffeburkar med detta fodral till er!
Om du vill vara med och tävla så skriver du i en motivering här nere om vilken färg du skulle vilja ha på ditt Nescafé fodral om du fick designa ett eget.
Nu passar detta svart/vita perfekt i mitt kök men jag skulle även gärna vilja ha ett i rött till jul... och till sommarstugan skulle jag kunna tänka mig mer i pastelliga toner....

OM du vill får du också GÄRNA tipsa om denna tävling på instagram

(@niehoffs #nescafé)
eller på Facebook med följande länk:
http://niehoffs.blogspot.se/2014/12/vinn-coolt-designfodral.html
Om du gör det så skriv också i kommentaren i vilket namn du delat tävlingen!
 
Tävlingen avslutas fredag den 19 december kl. 10.00!
Lycka till!

11 kommentarer:

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

kaffemajan Karlsson är gärna med och tävlar ;-)

Jag säger som dig, här hemma passar svart/vitt bäst men jag gillar ju cerise så svart/cerise skulle jag nog designa i om jag fick bestämma.

har tipsat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/16/kaffe-1912/

blogg@annakarlsson.se

freja sa...

jag skulle gärna vilja vinna. skulle jag få designa själv skulle jag nog ta med något indiskt mönster i svart och beige färg , hade passat så bra i mitt hem :)

Johanna Eriksson sa...

Jag skulle designa ett fodral i mässing, kanske randigt med vitt också. Det vore jättefint, men det är det där fodralet också!

Kram

johanna__ericson@hotmail.com (två understeck)

Linda S sa...

Jag skulle nog välja ett grönt skogstema. Är en liten skogsmulle och brukar ofta ta med mig kaffe ut i skogen. Kaffe smakar riktigt bra på en sten i skogen. lolinondoda@spray.se

jessamy sa...

Hej..

Jag vill vara med och tävla.

Jag skulle vilja ha ett rosa! =) Rosa är väl det bästa som finns.. Vore lite annorlunda =)

mvh jessamy_@hotmail.com

Mayas pappa sa...

Jag skulle vilja ha en silverfärgad burk. Vore coolt. :)

Mvh mayas pappa

Elvenblood@hotmail.com

Mayas pappa sa...

Vet ej om mail kom med.

Elvenblood@hotmail.com

Unknown sa...

Oh så fin, den vill ju jag vinna, tycker den du har är supersnygg, men iom vår flytt till ny bostad funderar jag på att ha mer pasteller, ser en burk som går i lite pastellrosa ton, kram, Bella
slr@bredband.net

Anonym sa...

Jag gillar ju grafisk design och har sökt in till en design skola. Så jag hoppas att jag i framtiden kan designa mitt eget fodral :-)

/Anna Persson

Anki Bengtsson sa...

Jag har grönt i mitt kök så nästa gång får de gärna komma med ett grönt fodral så att jag också kan ha den framme så fint som du har. Jag är en riktig kafferåtta så här går det åt mycket kaffe!

/Anki Bengtsson

Sanna sa...

Svart/vitt är klassisk och passar i det allra flesta hem. Men jag skulle gärna vilja se ett i turkost som är min favoritfärg. En röd eller gul vore också fint då det passar bra till jul respektive påsk.

Delat offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com