onsdag 17 december 2014

Snart så...

Två dagar kvar och sen är det lov!!! På lördag åker vi upp till Hälsingland och försöker smälta en hektisk höst. Mäklaren kommer att få våra nycklar så att han kan springa här och visa lägenheten, vi har inte fått igenom att vi ska få nya bilder och jag orkar inte strida.... de säger att det är positivt att det är ljusa bilder och att man ser att solen skiner in... ja, det kanske det är, vi älskar ju våra fönster som släpper in ljuset och just att vi ser så mycket av himlen!

Tänk om man kunde ha så här välstädat jämt ;-)


Ska dela med mig av fler bilder sen när de ligger ute.
Inför fotograferingen köpte jag även lite snittblommor men dessa måste jag tyvärr kasta ut idag när de är som finast eftersom Jocke är lite allergisk mot dem.... själv så älskar jag doften men vad gör man inte för kärleken ;-)

1 kommentar:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Inte kasta! Gör en granne glad :-)