fredag 19 december 2014

Julavslutning och butiksevent

Idag delar tomten ut Nescafé i snygga fodral till 4 av mina tävlande, grattis säger jag till:
Anna, Anna P, Sanna och Bella!

Igår var det julavslutning i Smillas skola och hon hade bakat regnbågsmuffins som hon tog med sig. Jag föreslog att vi skulle baka något mer juligt med saffran i men hon hade redan bestämt sig för det och så fick det bli :-)


Jag kan säga att de blev i varje fall populära bland alla barnen ;-)

Efter julavslutningen kom Gunilla och hennes dotter Mary och hämtade upp oss så att vi kunde åka med dem till butiken Geist i Barkarby. Där var det nämligen ett event med 15% rabatt i hela den underbara butiken som både har kläder och inredning. Det bjöds på glögg, pepparkakor, godis och annat gott och även tomten var på plats och vi alla fick fina julklappar! Det var även två killar som spelade och sjöng för oss så där hängde barnen och önskade jullåtar ;-)
Jag hade bara mobilen med mig så ni får gå in på instagram (niehoffs) och kolla på bilder på goodiebagen och tomten!

Inga kommentarer: