onsdag 8 oktober 2014

Om du gillar honung...

Blir er hud också torr när det blir vinter? På sommaren behöver jag knappt använda någon återfuktning alls men så fort kylan kommer så blir jag så torr! Sen några dagar tillbaka har min hud ändrats och blivit torrare så nu är det dags att börja smörja in sig igen. Jag har alltid Nivea In Shower body Lotion i duschen och den är grym och nu kan jag även komplettera med Niveas honungsdoftande shower cream som också är återfuktande och doftar jätte gott av honung!


Har ni tänkt på att honung är populärt och "i ropet" just nu? Både i allehanda mat & dryck men även i skönhetsprodukter märker man det mer och mer. Jag fick hem en burk honung från Renée Voltaire häromdagen som jag genast ville prova och den fick väl godkänt av alla oss som smakade!


Vi ringlade över honungen över en Brietårta som jag gjorde med valnötter och värmde i ugnen, himmelskt gott!


I vår goodiebag från Lilla Bloggdagen låg fler Niveaprodukter att testa såsom Make-Up Remover, Deo och Lip Butter! Jag förknippar Nivea med trygghet och något man kan lita på och hittills är jag frälst i Nivea Lip Butter med smak av blåbär! Mums!

#Nivea

Inga kommentarer: