söndag 19 oktober 2014

KROCK!

Den här helgen har bestått av jobb, jobb och jobb! Det är inte lätt när både jag och Jocke har hur mycket jobb som helst men ingen som helst barnvakt så det blir ett himla pusslande hela tiden! Oftast går det att lösa på något sätt men som idag blev barnen tvungna att följa med Jocke på hans rep men det gick faktiskt hur bra som helst! Det är ju roligare för barnen att följa med honom och sitta på scenkanten och kolla när artister och musiker spelar musik än att sitta knäpptyst och lyssna på mig när jag föreläser om heminredning inför en massa okända människor :-)


Imorgon krockar det också, det var meningen att jag skulle flyga ner till Living and Rooms huvudkontor  i Malmö för att vara med på ett teamleadermöte men eftersom Jocke är borta hela dagen och han varken kan lämna eller hämta barnen och vi inte har någon barnvakt så blev jag tvungen att ställa in det :-(
Så himla trist men samtidigt så är det Jocke som tjänar de bästa pengarna så hans jobb måste ju gå först! Det krockar för oss ALLA kvällar den här veckan så vet ni någon billig barnvakt så hojta gärna till!

Nu ska jag sätta mig och registrera lite beställningar så att jag får lite tid med barnen innan det är sovdags!
Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer: