fredag 5 september 2014

Ännu ett olycksfall :-(

Vad skönt det var i morse när vi vaknade och insåg att både jag och Smilla mådde mycket bättre, jag som trodde att en riktig förkylning var på väg att bryta ut!

Jag mötte upp Marlene på Söder vid lunchtid för att ta en långlunch och gå igenom vårt kommande event "Lilla Bloggdagen - Tema Foto". Det är så himla roligt att fixa event tycker jag och det kommer att bli några här i höst så hoppas ni vill komma på dem! På vissa event måste man vara bloggare för att få komma men på mina inredningsevent är alla välkomna!

Sen var vi på ett dessert event med Dansukker och ett glass event med Häagen Dazs där vi fick prova deras nyhet "Coffee". Två lyxiga event som jag kommer att skriva mer om senare.

Barnen fick följa med varsin kompis hem efter förskola/skola, Smilla har gjort det några gånger förut så för henne var det inget nytt men för Max var det först gången (förutom när han följer med våra grannar hem). Men det hade gått jätte bra och jag fick nästan inte med honom hem därifrån nu ikväll :-) Han var så lycklig på vägen hem och hoppade och studsade nästan hela vägen och bara 20 meter från vår port så snubblar han och slår i huvudet i asfalten! Känns som vi har sån otur med skador just nu och jag såg framför mig ännu en natt på akuten eftersom det var en ganska hård smäll och det blev en rejäl bula plus att det blödde.... Han blev jätte ledsen såklart men efter lite kyla på bulan och massa kramar så insåg jag att vi nog klarat oss från att behöva åka in och kolla upp honom. Phu!

Han var även med sin kompis på fotbollsträning idag och det hade också gått hur bra som helst!
Mitt hjärta!


Ännu ett natt-inlägg blev det nu, känner mig som "bloggaren i natten" då det väldigt ofta blir på natten som jag hittar tiden att sätta mig ner och skriva. Imorgon bitti efter lämning på skola/förskola så är det dags att springa på några nya roligheter innan det är dags att ta helg.

Så vi hörs imorgon!
Natti Natti

Inga kommentarer: