torsdag 28 augusti 2014

Sagaform - Höst/vinter 2014

När jag var på Formex så var jag inbjuden till Sagaform monter på pressvisning och som vanligt blir man så glad av deras produkter. Färg och form är verkligen A och O hos dem och det älskar jag!


Kolla bara på dessa färgstarka läckra brickor och muggar POP! Visst blir man glad?


Sagaform hjälper oss också att komma i julstämning och har nu utökat den omtyckta serien X-mas med en stor elegant mugg och ett 2-pack vackra ljuslyktor. Mönstret får mig att tänka på korsstygnsbroderierna som man fick göra i skolan på slöjden så samtidigt som det får mig att tänka tillbaka så känns det ändå nytänkande.

 
Sen är jag en stor fan av Sagaforms Take Away muggar, de kan man inte få för många av och jag gillar att de hela tiden kommer i nya färger och mönster!

Inga kommentarer: