fredag 22 augusti 2014

Mycket som händer just nu!

Jaha då var det helg igen, fattar inte men så är det tydligen ;-)

Smilla stortrivs i klass ett och tycker själv att hon är stora tjejen nu, Max har klarat inskolningen på nya förskolan galant och trivs också jätte bra! Så skönt att vara inne i rutiner igen, själv har jag inte fått så mycket gjort den här veckan men nästa vecka hoppas jag på en lugnare vecka men då kommer väl alla förkylningar och skit som brukar komma lagom i tid efter inskolning.

Även Max fotbollsträning började igår så det var en stolt kille som kom hem med en ny fotboll och fotbollsutstyrsel igår efter träningen :-)


Vi har även hunnit med talpedagogen och där fick Max godkänt på bokstaven S så sommarens övningar har gett resultat! Nu ska vi träna på bokstaven K till nästa gång :-)

Jocke har åkte och hämtat upp Darin hemma hos honom och sen ska de två ner och spela på RIX FM festivalen i Linköping ikväll så om du bor i närheten så kan jag tipsa om att åka dit, massa bra artister på plats!

Imorgon har jag konferens med Living and Room hela dagen och ska även försöka hinna med att slinka in på ett Loppi-event :-) Som tur är kommer min grymma systerdotter Felicia ner ikväll och ska vara barnvakt hela dagen imorgon så att jag får det att gå ihop eftersom Jocke är borta ända fram tills söndag.

Sen på söndag ska jag och Max gå på Galapremiär, har en kille som LÄNGTAR jätte mycket!!!
Så som sagt, här sitter vi inte sysslolösa ;-)

Inga kommentarer: