fredag 1 augusti 2014

Bad i solnedgången

Det här är min bästa sommar på väldigt länge! Att få vara ledig i 10 veckor tillsammans med mina underbara barn känns så himla lyxigt! Vi är så sammansvetsade och vi har så roligt tillsammans, såklart hade det varit ännu bättre om Jocke också var ledig men är man musiker så är sommaren högsäsong!

Ni som följer mig på instagram har säkert redan sett några av följande bilder men jag vill ändå dela med mig av dem här också för det är så härliga sommarbilder!


Längtar tillbaka till Hudiksvall när jag kollar på dessa bilder, att sitta i en lägenhet som har 29 grader inomhus är ingen höjdare men imorgon ska vi ha en heldag på Parken Zoo i Eskilstuna så det ska bli mysigt! Vi ska dels kolla på Jocke som uppträder där och vi ska även möta upp barnens bästa kompisar!

Inga kommentarer: