måndag 31 mars 2014

Vi gillar Hagaparken!

Det är ingen större fara med Smilla, hon hade balanserat på ett staket på skolgården och halkat så hon ramlat ner och "gränslat" det spetsiga staketet :-(
Vi kan ju förstå hur ont det gjorde mellan benen och det hade blivit rött, svullet och hon hade t.o.m. börjat blöda. Stackars gumman! Hon fick följa med mig hem och har sen dess legat och vilat i soffan.

Nu ska jag fortsätta där jag slutade mitt förra inlägg.
I lördags var jag, svärmor och barnen till Hagaparken. Barnen hade sina cyklar med så vi tog den stora rundan runt slottet och njöt av det vackra vädret och det vackra promenadstråket. Stannade och lekte flera gånger efter färden så vi var där i flera timmar! Gillar verkligen Hagaparken och jag förstår varför Kronprinsessan och hennes familj valt att bo just där!


Tänk vad roligt det kan vara med en gammal trädstam! På den här lekte barnen hur länge som helst och hade så roligt. En sån vill vi ha till stugan pappa ;-)



Jag har en drös med brev och paket liggandes på grejer som jag sålt på Tradera som jag kom på att jag måste springa iväg och posta nu, imorgon höjs ju portot så jag känner att jag måste vara lite ekonomisk :-)
Vi hörs!

Inga kommentarer: