fredag 31 januari 2014

Sommaren är bäst hemma!

Igår natt hostade Smilla så mycket så jag bestämde att hon skulle få vara hemma från skolan.
Jag skulle ju iväg på en pressträff så jag frågade om hon ville följa med och gissa om hon blev överlycklig ;-)

Det var ICA som skulle visa upp sin vår och sommarkollektion och deras pressträffar är alltid så inspirerande och trevliga så jag visste att Smilla skulle gilla att följa med.
När vi kom dit så minglade hon runt som värsta proffset med en drink i handen :-) Det ska börjas i tid ;-)


Det bjöds på god lunchbuffé:


och en stor del av kollektionen gick i härliga turkosa färger och jag älskar att de hade så mycket färska blommor överallt och att allt det färggranna var snygga kontraster till lokalens gråa industrikänsla, snön utanför och den sprakande elden i öppna spisen!


Smilla har verkligen känsla för färg och form och tyckte allt var så vackert! Hon gick själv runt med mobilen och fotade hur mycket som helst :-)


Det finns även en del rött vilket också är fint tycker jag:

De har även jätte fina coola grillar! Vi skulle verkligen behöva en ny till sommaren då vi bara har en enkel ful klotgrill och vi brukar vara rätt duktiga på att grilla på sommaren!


Har hur mycket foton som helst som ni märker :-) Får ni också vårkänslor när ni ser på bilderna?


ICA är huvudsponsor för programmet Sveriges yngsta mästerkock som börjar sändas i vår och Smilla tog på sig förklädet och drömde sig bort....


Tack ICA för att vi fick komma och njuta av allt det härliga! 

1 kommentar:

Nadja - nadjaskitchen.se sa...

Nice, det hade jag velat gå på