tisdag 31 december 2013

Här firar vi med nyponsoppa!

Nu har jag hämtat hem Jocke från sjukhuset och vi ska fira nyår tillsammans... eller fira och fira.... Jocke ska ligga i sängen och dricka nyponsoppa men det är i varje fall bättre än att ligga kvar på sjukhuset. Men jag, barnen och svärföräldrarna ska fira med god trerätters middag och skumpa och försöka få till det så festligt det går. Innan vi åkte hemifrån så fick jag och Jocke en champagne från våra kära grannar som tack för att vi hjälper till att hämta på dagis ibland och den hade vi tänkt dricka nu i nyår men jag tror att jag sparar den tills Jocke också kan vara med och dricka. Så har vi något att se fram emot och vi har ju massor att försöka ta igen sen då vi "missat" hela julen och nu även nyår.


Önskar er alla en fantastisk nyårsafton och säger redan nu SKÅL OCH GOTT NYTT ÅR FRÅN OSS, NIEHOFFS!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skål och ett GOTT NYTT ÅR själv.