torsdag 21 november 2013

Vi ses till jul....

Jaha, då är man musikeränka fram till jul.... de få dagar Jocke är hemma har jag varit tvungen att boka in jobb då jag behöver tjäna i varje fall lite pengar ;-) inte helt fel att vara "lyxhustru" men det är skönt att kunna bidra lite till hushållet i varje fall ;-) Den 23:e möts vi nere i Skåne för att fira jul i två dagar innan han sen flyger till Kina på jobb.... 

Ikväll har vår SodaStream gått på högtryck och vi har smakat massa olika smaker som vi inte testat tidigare, avvaktar med att säga vilken som är favorit för vi har inte hunnit testa alla.... Återkommer sen och berättar, har ni någon favoritsmak?


Nu borde jag göra massor av saker men istället ska jag strunta i alla "borden" och bara sätta mig i soffan och kolla på tv...

Vi hörs!

Inga kommentarer: