måndag 21 oktober 2013

Pressdag på Prat PR

Prat PR hade också pressdag i onsdags och bjöd som vanligt in till en inspirerande och rolig pressträff. De är så duktiga på att få oss aktiverade med tävlingar och pyssel när vi är där.

Jag spanade in JYSK nya kollektion och man kan inte annat än att förundras över hur de lyckats hippa till sig! Om jag hade sett deras kollektion och var tvungen att gissa vems kollektion det var så skulle jag aldrig ha gissat på JYSK! Jag blev t.o.m. sugen att köpa säng hos dem, vi behöver ju en ny säng!


Reima har ju underbara utekläder till barnen och jag gillar deras kvalité, på skofronten kollade jag in Crocs och Sorel som jag skrivit om tidigare här på bloggen, det inlägget kan ni läsa här: Dags för nya vinterskor.


Kollade in Pyrex fina kollektion och de har så många roliga och fina formar, kommer absolut investera i några sådana. Både Max och Smilla gillar ju att baka och jag tror att de absolut kommer tycka det är ännu roligare om vi har fina formar. Kollektionen Flexi Twist for Kids är utmärkt till barn för att de är roliga, svalnar fort och är lätta att rengöra!


Sen såklart spanade jag in Lush nya julkollektion men den kollektionen ska faktiskt få ett eget inlägg av mig då jag vill dela med mig av massa fina nyheter!

Fleur De Santé känner ni säkert till som det där postorderföretaget som syntes överallt förut och jag blev positivt överraskad när jag såg att även de har hippat till sig! Hudvårdsserien Precious Skin innehåller stoft av ädelstenar som vårdar hyn. Snygga exklusiva förpackningar och jag ska med spänning börja använda deras nattkräm som låg i goodiebagen!


Tack proffsiga Prat Pr för ett som vanligt trevligt bemötande!

Inga kommentarer: